Vârstă copii curs: 6-9, 10-13 & 14-18 ani
Vor înţelege că a fi unic înseamnă a fi cel mai bun. Prin acest curs de afaceri & startup, ajutăm copiii să-şi evalueze potenţialul, să-şi valorifice punctele forte şi să profite de oportunităţile apărute. Le dezvoltăm încrederea în sine şi în abilităţile lor.
MBAKids Academy este un loc în care copiii sunt încurajaţi şi inspiraţi să-şi urmeze pasiunile antreprenoriale. Există un ecosistem vast de resurse care sprijină nevoile unice ale copiilor inovatori atât în interiorul, cât şi în afara sălii de clasa. Perspectivele globale reunite în captivantul nostru mediu de învăţare, generează un flux constant de idei dinamice, care conduc la o schimbare adevărată şi un impact de lungă durată. Având în vedere misiunea şi viziunea noastră, cu peste 60% dintre absolvenţi creând cel puţin o afacere la o vârstă fragedă, vom continua să-i sprijinim cu o programare robustă pentru colaborare şi învăţare pe tot parcursul vieţii.
Un plan de afaceri este un document scris care descrie o idee pentru un produs sau un serviciu şi cum acesta va face bani într-un mod clar şi eficient. Acesta include planul tău de marketing, precum și estimări pentru venituri, cheltuieli şi cum să faceţi profit. Acesta este ca un traseu. Îţi permite să planifici diferite aspecte teoretice ale afacerii tale si previne greşelile nenecesare pe care ai putea să le faci în viitor.
Cei patru P sunt cheia pentru a comercializa cu succes un produs sau serviciu. Sunt produs, preţ, loc (place) şi promovare. Ele cuprind o serie de factori precum ceea ce doresc consumatorii, modul în care produsul sau serviciul îndeplineşte sau nu acele dorinţe, modul în care produsul sau serviciul este perceput în lume, cum se distinge de concurenţă şi modul în care compania interacţionează cu clienţii săi.
A deveni om de afaceri nu cere o diplomă sau resurse profesionale specifice, dar este nevoie de multe cunoştinţe, pasiune şi motivaţie. Este, de asemenea, tipul de asociere care necesită pe cineva care este împotriva riscurilor şi are sprijin pentru a gestiona şi accepta eşecul. În acest curs împărtăşim ce este un om de afaceri, lucruri pe care trebuie să le ia în considerare şi dezvăluim trăsăturile unui profesionist.
Marketingul nu inseamna doar promovarea, publicitatea si vanzarea unui produs sau serviciu, ci este un termen general care include pozitia unei intreprinderi printre concurentii de pe piata, avantajul sau competitiv si selectarea unor segmente de piata viabile pe care se va concentra si comunicarea cu clientii de pe piata selectata. Marketingul este un proces complex ce face diferenta intre succes si esec.
Cei patru P sunt cheia pentru a comercializa cu succes un produs sau serviciu. Aceştia sunt: Product (Produs): Acesta se referă la caracteristicile și beneficiile produsului sau serviciului pe care îl oferiți. Produsul ar trebui să fie proiectat și dezvoltat într-un mod care să satisfacă nevoile și dorințele clienților dvs. Price (Preț): Acesta se referă la suma de bani pe care clienții trebuie să o plătească pentru produsul sau serviciul dvs. Prețul ar trebui să fie stabilit în funcție de valoarea percepută a produsului sau serviciului dvs. și să fie în concordanță cu prețurile pieței. Place (Locație): Acesta se referă la locul unde clienții pot cumpăra produsul sau serviciul dvs. Alegerea locației ar trebui să fie făcută în funcție de obiceiurile de cumpărare ale clienților dvs. și de disponibilitatea produsului sau serviciului dvs. Promotion (Promovare): Acesta se referă la modul în care vă promovați produsul sau serviciul dvs. și îl aduceți în atenția clienților. Promovarea poate fi realizată prin intermediul publicității, vânzărilor personale, relațiilor publice și marketingului direct. Scopul este de a informa clienții despre produsul sau serviciul dvs. și de a îi determina să cumpere..
MBAKids - Let your light shine!